دختر زمستان


دختر زمستان


دل نوشته

شکایت نمی کنم
اماآیاواقعا یکبارشد که
درگذر همین همیشه ی بی شکیب
دمی دلواپس تنهایی دستهای من شوی؟؟؟

یآבَت هَست بآבباבَکے رآ کــﮧ برآیم ساختــﮧ بوבے ؟؟

بــآב اَز مَن ربوבشــ ـ ـ ـ
 
نَخَش اَمآ...هَنوز بــﮧ یــآבگـــار اینجآست בَر בَستمــ ـ ـ ـ
 
 
ببین...
 
בور اَنگُشتَمـــ پیچیدَمـــ ـ ـ ـ
 
تآ یآבَم بمانَـב ـ ـ ـ

 

بآב آوَرבه رآ بآב میبرَב ـ ـ ـ

همه گفتن:عشقت داره بهت خیانت میکنه..
گفتم:میدونم!!
گفتن:این یعنی دوستت نداره ها!!!
گفتم:میدونم!!
گفتن:احمق یه روز میذاره میره..تنها میشی..!!
گفتم:میدونم..!!
گفتند:پس چراولش نمیکنی؟!!
گفتم:این تنهاچیزیه که نمیدونم..!!!

چشمانم خسته است و نبض ذهنم افتاده !
کاش نگاهت..یک قدم نزدیک تر بود....!!!


من تمام ناتمام توام...
ناتمام تمام من کجایی؟؟؟





 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: maryam | تاريخ: شنبه 15 مهر 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |